איך עושים ויזה למרוקו ? 2022 דף עדכונים

איך עושים ויזה למרוקו?

הצהרה: דף זה מנוהל ע”י חברת VisaDaba בדף הפייסבוק המציגה את כל האפשרויות לויזה למרוקו כולל האפשרות שלנו, אנו מנהלים את הדף בשקיפות, כל מי שיהיה מעוניין לעשות ויזה דרכנו נשמח לעזור.

טסים בקרוב למרוקו? ארץ המגרב, אחד הארצות היפות בעולם עם הנופים היפים בעולם, ים, ארץ אשר מדבר ושלג נפגשים במקום אחד. מגוון של אוכל וערים צבעוניות !

כזכור לכולם בזמן המגפה העולמית הסכם השלום הביא טיסות קבועות בין מרוקו לישראל. לרגע נתון זה יש צורך בויזה למרוקו. כל האינפורציה שעליכם לדעת לגבי הוצאת ויזה למרוקו יופיע בהמשך

הגשמת חלומות במרוקו, מקומות מיוחדים וייחודיים לבקר במרוקו ולהגשים את החלומות.
היופי של מרוקו

דבר ראשון האם יש צורך בויזה למרוקו?

כמובן !יש צורך בויזה למרוקו לכל אזרח ישראלי. נקווה שבהמשך מצב זה ישתנה ונוכל להנות כמו שקרה עם דובאי ונכול להנות מויזה למרוקו ללא עלות בזמן הכניסה למרוקו, אבל כרגע ישראל אינה פטורה מויזה למרוקו.

איך עושים ויזה למרוקו?
איך עושים ויזה למרוקו?

אז איך בדיוק מוציאים ויזה למרוקו?

אז איך בדיוק מוציאים ויזה למרוקו בשנת 2022? ויזה למרוקו למוציאים בשגרירות מרוקו בישראל. תצטרכו להזמין כרטיסי טיסה מראש ולהגיע לשגרירות מרוקו בתל אביב לפחות שלושה או ארבעה שבועות מראש.

כשתגיעו לבקש ויזה למרוקו בשגרירות מרוקו בישראל נא להביא:

  • דרכון בתוקף לחצי שנה וצילום דרכון
  • 2 תמונות פספורט על רקע לבן
  • טופס בקשה לויזה – להורדה

את הדרכון תפקידו בשגרירות מרוקו והוא יוחזר לכם בהמשך (בין 3 ל-5 שבועות).

יש לשים לב מעודכן מאי 2022: זמני המתנה גבוהים מהרגיל בשגרירות מרוקו ואין התחייבות על זמנים. למטה יש לכם פתרון אם יש לכם מגבלה של זמן או אתם לא רוצים להזמין מלון או טיסה מראש!

בנוסף כל בקשה לויזה, צריכה להיות בנפרד. כלומר, אם מגישים בקשה לויזה בעבור 2 אנשים שונים, תצטרכו להפריד את המסמכים ל-2 דפים נפרדים.

רוצים עזרה בהוצאת ויזה למרוקו? נשמח להציע את שירותנו🙂

VisaDaba שירות חדשני אשר פורסם לראשונה כאן ומציעה ויזה אונליין עד הבית, השירות קל ונוח והכל בעברית עם אשרות לשליח עד הבית, מספר סוגי ויזות למרוקו, רגילה 10 ימי עסקים, 5 ימי עסקים, 3 ימי עסקים ואפילו אקספרס של 2 ימי עסקים. אלפי ויזות שכולם מסופקות בזמן ללקוחות מרוצים. אצלנו אין צורך בכרטיס טיסה או הזמנה מראש במלון.

טיפים למילוי טופס בקשה לויזות למרוקו

  • אם ברצונכם לבקש ויזה למרוקו עבור בני משפחה נוספים הביאו את המסמכים שכתובים מעלה עבור כל נוסע ויש צורך למלא עבורם טפסי בקשה נפרדים.
  • עבור ילדים יש אפשרות למלא באותו טופס בקשה.
  • בטופס הויזה שיש למלא סעיף 13 אין צורך למלא מספר סידורי (Serial Number) עבור אזרחים עם דרכון ישראלי.
  • הנציגים בשגרירות ישמחו לעזור לכם עם כל שאלה שיש להם, הם מאוד נחמדים.

פרטי שגרירות מרוקו בישראל


שעות קבלה: ימים ב’ – ה’ מהשעה 10:00 עד השעה 15:00

כתובת: הירקון 266, תל אביב

10:00-13:00 – הגשת בקשות לויזה למרוקו ומסירת דרכונים

13:00-15:00 – קבלת דרכונים מוכנים עם ויזה למרוקו
טלפון: 03-6907700
מייל: שליחת הודעה
ניתן ליצור קשר רק בשפה האנגלית.

כמה עולה ויזה למרוקו?

ישנם שני סוגי ויזות למרוקו:

ויזה למרוקו לכניסה חד פעמית 80 ש”ח. ויזה אשר מאפשרת לכם להיכנס למרוקו פעם אחת בלבד. מומלץ למטיילים שביננו שמתכננים לחזור לארץ או להמשיך ליעד אחר אחרי הטיול במרוקו ולא מתכננים לחזור אליה במסגרת הטיול או השנה הקרובה.

ויזה למרוקו לכניסה רב פעמית עולה 120 ש”ח. ויזה זו מקנה לכם מספר כניסות למרוקו במהלך חצי שנה.מומלץ למטיילים שביננו אשר מתכננים להיכנס למרוקו, לצאת ממנה ולחזור שוב או אלו שמתכננים לשוב למרוקו מספר פעמים נוספים במסגרת החצי שנה.

יש לשים לב שיש צורך לשלם במזומן זה “דמי אגרה” על הנפקת הויזה עצמה, במצב בו אתם מבצעים את התהליך באופן עצמאי. תשלום זה הוא ישירות לשגרירות מרוקו בתל אביב. אם תבחרו בנו תוכלו כמובן לשלם בכרטיס אשראי.
מומלץ מאוד וחוסך לכם זמן יקר וכאב ראש להשתמש בגורם מקצועי כמו VisaDaba המחיר מתייקר בשל דמי הטיפול והשירות.

צריכים עזרה בהוצאת ויזה למרוקו? נשמח לסייע 🙂
חשוב לזכור שהוצאת ויזה למרוקו זה תהליך מתיש למי שעושה לבד, לוותר על יום עבודה, לסוע לתל אביב עם הפקקים לחפש חנייה, לעמוד תור… בקיצור לא פשוט. אם בא לכם לזרז ולייעל את התהליך, יש לכם אותנו VisaDaba עם שליח עד הבית, עם טכנולוגיה מאובטחת והשקעות רבות של זמן פיתוח בכדי לייעל לכם את התהליך.

מה תוקפה של ויזה למרוקו?

ויזה למרוקו תוקפה הנה חצי שנהל. ויזה עם כניסה חד פעמית תאפשר לכם להיכנס למרוקו פעם אחת בחצי השנה בה הויזה בתוקף ואילו ויזה עם כניסה רב פעמית תאפשר לכם להיכנס ולצאת מספר פעמים במשך חצי שנה, שימו לב לא אפשרי לשהות יותר מ3 חודשים רצוף.

אנחנו חושבים שיעניין אותך גם בקשר למרוקו:

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*